Het Nieuws.

IK KAN NIET NAAR LARP

Vorige week woensdag hoorde ik van m’n vader dat we niet naar Ravenskeep kunnen.. D’: Slechter nieuws had er eigenlijk niet kunnen zijn (behalve gezondheidsdingen enzo) en ik vind het niet leuk, en de larp is NU bezig😥

Screenshot_2013-09-13-17-16-24

SO’S VOLGENDE WEEK

Dit weekend is dus bij lange na niet 100 % geslaagd, want volgende week heb ik VIJF SO’s !!! Wiskunde, Latijn, Frans, Duits en geschiedenis😦

Wat wel leuk is is dat geschiedenis een teken-SO is, en ik hou van tekenen ookal hoeft het bij dit SO niet heel mooi te zijn…

LOGEREN!

Eindelijk leuk nieuws: ik mag vandaag bij mn nichtjes (ook al zijn ze ouder dan ik) Do en Dish logeren🙂  ze zijn heel lief en gezellig (maar wel in de puberteit).

(De namen Do en Dish zijn afkortingen voor Dominique en Khaddisha)

Leave a Reply

