Vandaag: verhoringen door klasgenoten.

En niet de leer-manier. Ik was heel dom bezig en heb bij dat whatsapp-spel (zet in je status de naam van een winkel om te zeggen of je single/in een relatie/whatever bent) van m’n status C&A gemaakt (in een relatie) wat ook zo is, maar nu wilde iedereen me erover verhoren enzo, iedereen heeft allemaal vermoedens terwijl ik zelf nog niet helemaal weet wat ik ervan vind. Het is er wel maar het is allemaal nog erg nieuw enzo vind ik. Plz, degene waar het over gaat, niet beledigd zijn of weet ik veel wat. Het is namelijk niet fijn om de hele tijd niet een tweede maar ook een derde keer na te denken over of je iets nou wel of niet moet posten😉

3 thoughts on “Vandaag: verhoringen door klasgenoten.

  1. Mensen moeten zich gewoon niet met jou en jouw (liefdes)leven bemoeien. Laat ze denken wat ze willen, jij weet zelf hoe het is. En meld de persoon met wie je een relatie hebt gewoon waarom je het zo hebt gedaan

    Like

Leave a Reply

