Eehm… fiets? Are you alright?

I guess not: eergisteren ging ik logeren bij m’n tante en zat ik voorop bij m’n vader op de fiets toen het wiel opeens een geluid maakte. Ik dacht dat het spatbord niet helemaal goed zat en we fietsten eventjes door, toen opeens het voorwiel zowat afbrak en wij voorover vielen.. m’n vader vroeg meteen aan mij of het ging en ik checkte even heel snel of ik alles kon bewegen enzo, gelukkig had ik een leren jas aan etc dus ik had alleen een schaafwondje op m’n linkerarm. Met hem ging ook alles goed gelukkig en ik moest, ietwat trillerig, even lachen. Toen ging ik maar met de bus naar Centraal Station en voor de rest gebruikte ik Google Maps.

😄

Leave a Reply

