MTV EMA 2013, 10 november, Amsterdam Heineken Hal

Daar was ik dus. Ik heb niet echt die sterren gezien (Ariana Grande, Bruno Mars, Katy Perry etc) want ik was niet in de Ziggo dome, maar, zoals de titel al verluidt, in de Heineken Hal. We konden pas een half uur na de tijd dat het eigenlijk open zou gaan naar binnen en natuurlijk was de rij heel lang enzo, dat is heel vaak / altijd zo bij concertachtige dingetjes tot nu toe.. maar goed, we gingen naar binnen en zochten een staanplaatsje, en de eerste anderhalf uur waren we vooral live MTV aan het kijken, en aangezien ik nog nooit echt MTV heb gekeken (nooit in m’n leven een kabelTV gehad!!) vond ik dat nogal saai, ben nog best kort dus ik zag niet zo veel en GOD WAT EEN PIJN IN M’N RUG.

IMAG4033 IMAG4040 IMAG4032 IMAG4031

Gelukkig was ik, zodra Imagine Dragons ging spelen (en niet op een groot scherm) m’n rugpijn vergeten en het was geweldig🙂. We stonden heel dicht bij het podium, en wat ook speciaal was, was dat de mensen die het verste van het podium af stonden, maar zo’n twintig meter verderop stonden. Opeens tilde een hele lange jongen me op dus toen kon ik alles zien en de zanger wees naar mij😀😀 :D! Het waren maar vijf nummers maar die tijd bracht ik springend en luidkeels en vals meezingend door, zoals iedereen daar. Haaaaa, ik hou van Imagine Dragons :3

Leave a Reply

