Weer ‘ns iets over mezelf.. zal ‘ns niet

Hoi.

 

Wat te zeggen? Er gebeurt echt heel veel in m’n leven, maar ik kan dat niet allemaal posten enzo, heel stom. Iig, tijd om weer eens te klagen, maar ik vat het samen:

Logeren, moe, naar moeders huis, zware tassen, sleutel vergeten, met zware tassen naar sleepover, laptop vergeten. Moe. Moe moe moe. Moooeeeeehhhhhhhhhhhhhhh..

Iig, dat is dus dat. Verder had ik volgens mij nog niet gezegd dat ik het al een paar weken geleden uit heb gemaakt tussen mij en ikzegnietwiemaarbijnaiedereendiemijkentweethetal. Hij had blijkbaar rare dingen gezegd enzo maar dat mag ik niet op m’n blog zeggen omwille m’n vriendinnen -_-. Nou ben ik erg boos ookal zijn we nu uit elkaar en heeft het geen nut. Ik kan niet veel zeggen helaas, misschien leest een klasgenoot mee. Stom is dat…

Daaaag!

Leave a Reply

