12 months of portraits

Een zelfbedacht projectje, sterk afgeleid van het projectje waaraan Lucia meedoet (52 weeks of drawing), waarbij ik een jaar lang elke maand een portret moet tekenen van iemand (ik kom daar nooit aan toe).

Ik bedenk ‘t nu pas, dus ik heb ‘n maandje minder, maar op deze manier heb ik een reden om minstens één keer per maand iets te posten enzo! Dan zit ik begin 2015 met 11 portretten meer (om over op te scheppen natuurlijk x) ) en kan ik m’n vooruitgang (of achteruitgang) bijhouden.

2 thoughts on “12 months of portraits

Leave a Reply

