Nail art challenge

Hallo daar! Aangezien ik nu genoeg nagellakjes en nagellakpennen en kleurtjes heb, heb ik besloten dit te doen: een challenge waarbij je minstens drie keer per maand nieuwe nagellak op moet doen. Ik laat zelf m’n nagellak meestal eeuwenlang zitten om drie weken na het erop-doen te kijken hoe ver m’n nagels zijn gegroeid… Op deze manier krijg ik de kans om m’n nagellak te gebruiken en de in beauty geïnteresseerden onder jullie te inspireren.

Het idee van deze challenge is ook dat je er een voorwerp naast legt – of vasthoudt – op de foto. En dan wel met dezelfde kleuren. Ik had nog van die gekleurde poppetjes waarvan ik er eentje al eerder had gebruikt, en aangezien ik de kleuren van die poppetjes ook in nagellakvorm heb, besloot ik om dit te bedenken.

Image

2 thoughts on “Nail art challenge

Leave a Reply

