Special Week 24 feb – 2 mar

Special Week: Maandag
-het feit dat ik m’n vorige nagellak de vorige dag al had weggekrabt
-vakantie/veel tijd
-inspiratie
-al m’n zakgeld, waardoor ik nagellakpennen kon kopen en dat ook al had gedaan
-het bestaan van de Action
-Justine
 
Special Week: Dinsdag
-vakantie/veel tijd
– dat we naar Haarlem gingen (waar we veel hebben geshopt)
-warme chocomel
-brood met gerookte zalm
-panini met zongedroogde tomaat, mozarella en pestomayonaise
-de C&A
-de H&M
-dat ik geweldige jurkjes heb gekocht ^^
-dat ik m’n zak- en kleedgeld alvast kreeg
-dat alle geweldige kleertjes die ik heb gekocht niet van m’n kleedgeld afgingen, maar dat m’n moeder ervoor betaalde (en toen blut was)
-Justine
 
Special Week: Woensdag
-vakantie/veel tijd
-inspiratie
-Justine
-al m’n printjespapier, knutselspullen etcetera
-dat ik met Isa naar Artis kon omdat haar moeder nog ‘n bonnetje had waardoor ik gratis naar binnen kon
-de heerlijke geweldige (dure) hamburger in t café/restaurant daar
-stom dat ik nu geen kleedgeld meer krijg omdat ik ‘t deze maand niet genoeg aan kleding heb besteed, maar gelukkig is nu m’n zakgeld met €10,- verhoogd.
-dat m’n opa nu, ondanks z’n neglect, weer kan lopen (met krukken) na zijn beroerte van vorige week, die hij heeft overleefd, waarvoor ik ook dankbaar ben.
-een heerlijk ei
-een heerlijke quiche
-dat ik in Artis samen met Isa en haar broertje me heel groot en cool kon voelen in de speeltuin
-dat ik ‘n klein schattig kindje had geholpen in de speeltuin en die mij toen heel lief vond en die, toen ik weg ging, nog ff naar me toe rende met een grote glimlach en verlegen terug rende naar haar moeder en naar me wees, heel blij. 
Daar doe je het voor!
 
Special Week: Donderdag
-vakantie/veel tijd
-inspiratie
-stukken hout uit de Kringloop
-het probleem dat ik altijd m’n handdoeken op de grond laat liggen
-heel veel Actionspullen
-het feit dat Juz naar het ziekenhuis moest en daarom in de buurt was en we konden afspreken
-Juz omdat ze m’n nagels heeft gelakt en er nu geen gedoe is met die Nail Art Challenge
-m’n vader met z’n goede raad
-het lekkere eten bij Ferrara, een restaurant in de buurt
-waar ik na afloop een lolly kreeg
 
Special Week: Vrijdag
-vakantie/veel tijd
-Fatima die een foto stuurde die ik kon natekenen
-Juz met wie ik kan logeren ^^
-het fijne ontbijt dat m’n stiefvader heeft gemaakt (sap, thee en brood met gebakken ei)
-lekkere maaltijdsalade
-Justine’s kat Figaro
-Een leuke film en spelletjes en liedjes
 
Special Week: Zaterdag
-dat Jus’ vader me met de auto kon brengen
-lekkere rijstewafels met nutella en sinaasappelsap
-weer spelletjes en liedjes enzo
-Sherlock
-boodschappen -> lekkere snacks enzo
-nagellak ^^
 
Special Week: Zondag:
-geld voor een Hitkrant
-Mangosap voor in de trein naar Almere
-dat m’n ratjes zo lief en schattig zijn
-dat ik ff ‘n goed-zing-momentje had tijdens het schoonmaken
-m’n nagellak van de vorige dag die goed bij m’n kleren past
-lekkere appeltaart

Leave a Reply

