Tijd voor een post.

Of ik er nou zin in heb of niet: de laatste post was twee weken geleden en ik moet mijn taak als blogger vervullen.
Even kijken naar mijn lijst…

image

Okee. Hier de nailart, want dat is weinig werk:

image

(gemaakt voor m’n moeder op moederdag)

image

Verder: ik pas mijn challenge aan. Weg met verplicht bijpassende voorwerpen! Soms wil ik gewoon lakken zonder er een voorwerp bij te moeten vinden.
Verder: check mijn insta! (@kaajtje)🙂 het is grotendeels een nagellakaccount maar ik post er ook weleens andere dingen op en ik gebruik Instagram meer dan WordPress.
Verder: ga naar http://www.ask.fm/kaajtje om me (anoniem) een vraag te stellen. Elke … weken zet ik de meest gelikete antwoorden op m’n blog.
Larp en schoolkamp komen volgende keer : )

Leave a Reply

