Morgen is het weer juni… SHIT.

Dus: vandaag te doen:
-Nummer drie van nagellak van mei
-portraitchallenge
-kamp post
:C m’n nagels zijn wrakken op dit moment (erg onverzorgd en te veel gelakt maar weer schoongekrabt), zin en tijd in en voor portretten tekenen heb ik echt niet, en de kamp post… Nja die valt wel mee.
Vandaag ga ik ook misschien naar een festival dus ik ben er een beetje laat mee.
Het liefst ben ik gwn de hele dag aan het lezen.
Otw shit. Otw overload aan posts in juni! 0:’)
Juni…

EN ZOMER OMG JAAA LEUK HEY JA GEWELDIG OMG WOW.

Nog maar een maand school..
Yeah.

En voor degenen die het zich misschien zouden kunnen afvragen: m’n ratten leven nog :’) ik post nooit foto’s omdat veel mensen niet van ratten houden. Maar deze zomervakantie worden ze allebei 2.

En ik heb besloten gezonder te gaan leven. En het enige wat ik daarmee bedoel is dingen als vitamine water meenemen naar school. Ik drink erg weinig.

Lekker boeiend :’)

3 thoughts on “Morgen is het weer juni… SHIT.

Leave a Reply

