De zomervakantie: so far and further.

Nog maar twee weekjes😦 waarvan één in Rotterdam bij m’n oma🙂

Ik heb maar één vriendin die nog niet dertien is geworden en die wordt over twee weken dertien, dus het is niet dat ik denk van OH EM GEE IK BEN DERTIEN. Dertien is jong. Dat begreep ik vroeger nog niet.

image

image

En ik ga naar de derde! O.o
Ik zit al twee jaar op deze school.
Ook twee jaar is kort.

Ratjes leven maar twee jaar.
Daar komt nog een post over voor degenen die willen weten hoe het met ze gaat en wat de dokter heeft gezegd🙂

image

Verder: ik heb juli dus een beetje geskipt… De helft van die maand zat ik in Griekenland.
En aangezien ik van m’n ouders alleen handbagage mee mocht nemen, heb ik alleen een klein notitieboekje kunnen meenemen, vandaar het missende portret, en twee nagellakjes, dus niet m’n hele nagelverzorgingsset met nailart-brushes en pennen en vijltjes en lakjes en crémes en die dingetjes waar je perfecte stipjes mee kan maken. Alleen de kleuren indigo en rood. En later nog twee erbij-gekochte kleurtjes, lila en lichtgroen.
Goed, Athene:

image

En Paros:

image

Leave a Reply

