Nailart #1 september. +: ROAMLER.

Dat komt al een beetje in de buurt🙂
Ik heb nu Roamler (met dank aan Lucie (door wie ik weet dat dit bestaat) en Sonja(invitegever)), eindelijk een invite gekregen! (Nou ja, ‘eindelijk’, het duurde niet heel lang. Maar goed)
Dat is een app met foto-opdrachtjes die je soms zo origineel mogelijk moet uitvoeren, en waar je soms geld voor krijgt.

‘Maak een foto van de schap met bananen in de Albert Heijn op … adres.’

image

‘Ritueeltjes’

image

(mijn ritueel is het op de grond gooien van mijn kleren)
‘Koffievoorkeur’

image

‘Teken het logo’

image

Enzovoorts. Het is echt leuk, ook omdat je sommige opdrachten op meerdere manieren kan interpreteren. En extra geld is altijd fijn🙂.

Zoek jij ook een invite? Kijk op facebook, is mijn tip. Dan gaat het heel snel.

2 thoughts on “Nailart #1 september. +: ROAMLER.

Leave a Reply

